Προβλήματα σε διαδίκτυο και τηλεπικοινωνίες από υπερφόρτωση των δικτύων – News.gr


Οδηγίες του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προς τους πολίτες για τη χρήση τους

Το ζήτημα της υπερφόρτωσης των δικτύων και η διαχείρισή του, αλλά και η διασφάλιση της ακεραιότητας και διαθεσιμότητας των τηλεπικοινωνιακών υποδομών πρωταγωνίστησαν στη βιντεοδιάσκεψη που είχε σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους διευθύνοντες συμβούλους του τηλεπικοινωνιακού κλάδου.

Στη συζήτηση συμμετείχαν ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, ο γενικός γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Αντώνης Τζωρτζακάκης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάς, Χάρης Μπρουμίδης, ο διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής και ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος.

Έγινε επισκόπηση των δεδομένων και εξετάστηκαν ενέργειες για τη διαχείριση του αναμενόμενου αυξημένου φόρτου στα δίκτυα και τη διασφάλιση της ακεραιότητας και της διαθεσιμότητας των τηλεπικοινωνιακών υποδομών λόγω των ειδικών αναγκών που προκαλούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κοροναϊού.

Συμφωνήθηκε οι δύο πλευρές να παραμένουν σε διαρκή επικοινωνία προκειμένου να διασφαλίζεται στον μέγιστο δυνατό βαθμό η αποτελεσματική λειτουργία των λύσεων τηλεργασίας που χρησιμοποιούν τόσο φορείς του Δημοσίου όσο και μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα, καθώς και όλες οι σχετικές υπηρεσίες επικοινωνίας που παρέχονται προς τους πολίτες.

Οδηγίες για την υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εξέδωσε οδηγίες προς τους πολίτες, προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών. Όπως αναφέρει, οι έκτακτες καταστάσεις στις οποίες καλούμαστε να προσαρμοστούμε, ώστε όλοι μαζί να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία την επιδημία του κορονοϊού, μεταβάλλουν άμεσα τον τρόπο που εργαζόμαστε, επικοινωνούμε, ψυχαγωγούμαστε.

Σε πρωτόγνωρες συνθήκες σαν κι αυτές, όπου σχεδόν όλη η ανθρώπινη επικοινωνία καλείται να διεκπεραιωθεί μέσα από την τεχνολογία και τις υποδομές της, η τήρηση μερικών απλών κανόνων για την υπεύθυνη και ορθολογική χρήση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων, επιτρέπει σε όλους μας να απολαμβάνουμε απρόσκοπτα τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από αυτά.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων συνιστούν:

1. Αποφεύγουμε, όσο το δυνατό, τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών ψυχαγωγίας κατά τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 09:00 το πρωί ως τις 6:00 το απόγευμα. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε τον απαιτούμενο «χώρο» ώστε τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα να είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν ακόμα και τις πιο απαιτητικές ανάγκες εφαρμογών επικοινωνίας και ομαδικής απομακρυσμένης εργασίας και τηλε-εκπαίδευσης που είναι τόσο σημαντικές για μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας και επιχειρήσεων και εν τέλει κρίσιμες για την λειτουργία όλης της οικονομίας.

2. Αν πρόκειται να πραγματοποιήσουμε μία τηλεφωνική κλήση προτιμάμε τα σταθερά δίκτυα αντί των κινητών. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε τη δημιουργία υπερβολικής κίνησης στις υποδομές κινητής τηλεφωνίας.

3. Αποφεύγουμε την αποστολή αρχείων μεγάλου μεγέθους και αν αυτό δεν είναι εφικτό, εξαντλούμε κάθε προσπάθεια συμπίεσής τους, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό.

4. Αποφεύγουμε στον μέγιστο δυνατό βαθμό την αποστολή μαζικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον υπολογιστή μας.

5. Αποφεύγουμε τις περιττές video κλήσεις, τόσο τις ώρες αιχμής όσο και τις απογευματινές και βραδινές ώρες μη αιχμής.

6. Εκμεταλλευόμαστε τις διαδικτυακές πλατφόρμες ομαδικής – συνεργατικής εργασίας με τους συναδέλφους μας και δεν χρησιμοποιούμε αποκλειστικά τις κλασσικές βιντεοεφαρμογές .

7. Κατεβάζουμε στον υπολογιστή μόνο τα αρχεία που χρειαζόμαστε. Αν θέλουμε να μοιραστούμε με άλλους ένα αρχείο που εντοπίσαμε στο διαδίκτυο, τους στέλνουμε τον σύνδεσμο και όχι το ίδιο το αρχείο.

8. Διατηρούμε ενημερωμένες τις ηλεκτρονικές μας συσκευές με τις τελευταίες εκδόσεις του λογισμικού τους, ακολουθώντας τις οδηγίες των κατασκευαστών. Επίσης, διατηρούμε ενημερωμένα τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε για την προστασία των συσκευών από κακόβουλο λογισμικό.

9. Αν έχουμε παιδιά φροντίζουμε για τη δημιουργική τους απασχόληση και αποφεύγουμε όσο το δυνατόν τη προσκόλλησή τους αποκλειστικά σε πλατφόρμες μετάδοσης βίντεο (streaming) και στα κοινωνικά δίκτυα.

10. Υιοθετούμε υπεύθυνη συμπεριφορά στο διαδίκτυο. Συμβουλευόμαστε τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (www.eody.gr) για την αντιμετώπιση του κορονοϊού και δεν αναπαράγουμε πληροφορίες και υλικό που στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης.

Σχετικά Tags

κοροναϊός τηλεπικοινωνίες Διαδίκτυο





Source link

Avatar

Είμαι αυτή που είμαι, μια φανατική blogger!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *